dinsdag 29 maart 2016

Food shoplog

Ondertussen ben ik alweer 1,5 week terug uit Zweden. Jeetje wat gaat de tijd snel, en wat wil ik ook graag weer terug eigenlijk. Maar goed nu ik weer in Nederland ben, heb ik natuurlijk wel lekkernijen uit Zweden meegenomen! Eigenlijk alleen maar lekkernijen... Op brood (met name kaneelbroodjes!) en kwark na dan ;)
Dan heb ik maar 1 zak van die Kex koekjes op de foto staan, maar je hebt ze in verschillende formaten, yummm! En gelukkig hebben we die ook meegenomen :) De Polly snoepjes zijn ook wel lekker, maar er zit marshmallow in en die combinatie was even wennen. En dan hebben we gelukkig nog aardig wat van de Pingvin snoepjes meegenomen. Geen idee waarom ik deze zo lekker vind. Ook deze heb je in verschillende smaken, maar ik ga het liefste voor de fruit (frught) mix. Mierzoet maar erg lekker!
En ach, deze kon ik ook niet laten liggen. Hier heet het Felix, maar daar heet het Pussi, geniaal! En heeft Luna ook nog een lekker souvenirtje. Alhoewel ze zich prima heeft vermaakt met haar oppas :)

Maar dit is nog lang niet alles aan Zweedse lekkernijen, maar om nou alles mee te nemen... ;) Leek mij ook niet echt handig. Maar wie weet de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten