zondag 13 maart 2016

10 small things that make me happy

1. 
Lekker eten! En dan al helemaal samen met mijn vriend.
Of we nou thuis eten of buiten de deur, gewoon die tijd
even samen met z'n 2en is gewoon fijn :) 

2.
Dat je iets nieuws hebt gekocht wat je al een tijdje wou 
hebben, of juist iets leuks hebt gevonden wat je zocht of
dat je iets vind wat in 1x perfect voor jou is!

3.
Als mijn vriend met een reep Tony Chocolonely chocolade
thuis komt als verrassing, en dat het dan ook nog eens je
favoriete smaak is!

4. 
Dat je je loon ontvangt en het is meer dan je had verwacht.
Dat is natuurlijk nooit verkeerd en altijd welkom ;)

5.  
Dat de kat lief bij je op schoot komt liggen spinnen 
en tevreden je een kopje geeft en lekker in slaap valt,
(terwijl je haar kriebelt natuurlijk)

6. 
Dat ik inspiratie heb voor bloggen. Klinkt raar maar
ook dat is niet altijd van toepassing. Gelukkig zit er geen
druk op, zodat je alles lekker op je eigen tempo kan doen.

7.
Een leuk creatief ideetje vinden op internet, thuis maken of
uitvoeren en dat het ook nog eens een leuk eindresultaat
krijgt en dat het gelukt is! 

8.
Leuke filmpjes op internet kijken. Zoals iets van Minions.
Daar kan ik me uren mee vermaken en het helpt ook
nog eens om van je chagrijnige humeur af te komen!

9.
Dat ik na een lange werkdag lekker naar huis kan gaan.
En dan vind het het heerlijk om in mijn autootje te stappen,
muziekje aan en op naar huis. En aangezien ik een half uurtje
moet rijden, is het ook nog eens een leuke afleiding en
neem je je werk ook niet mee naar huis.

10. 
Uit kunnen kijken naar een geplande vakantie! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten