zaterdag 5 maart 2016

De ''I love vintage!'' tag.

Vintage stuff, ofwel kringloop spulletjes en dat in combinatie met een leuke tag met 5 tags!



1. Hoe vaak ga je naar de kringloop? 
Eigenlijk te weinig momenteel... Dat komt mede omdat ik nu fulltime werk. Maar normaal gesproken ga ik wel zo 3 a 4 keer per maand even snuffelen bij verschillende kringloopwinkels.

2. Wat is je favoriete kringloop? 

Meestal ga ik naar verschillende ''Het goed'' filialen, zoals in Emmen, Coevorden en Hoogeveen. 

3. Wat is je grootste tweedehands aankoop? 
Ik vind het altijd wel mooi om mooie boeken daar te kunnen vinden. Maar laatst had ik een fondue pannetje gekocht waar ik ook blij mee was.
4. Op welke tweedehands aankoop ben je het meest trots?
Zoals het bovenstaande: als ik mooie boeken vind. 

5. Wat was je slechtste koop ooit?
Een wit vest. In de winkel zag het er mooi uit en zat gewoon goed. Kom ik thuis, rits kapot en een gat in de zak. Nouja jammer dan ;)

En nu heb ik weer zin om naar een kringloop te gaan! Eens kijken of er eentje in de buurt op zondag open is. Kom jij wel eens bij een kringloop? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten