dinsdag 22 maart 2016

Update!

Wauw, nu al tijd voor een update. Waarom? Nou in een week tijd is mijn leven behoorlijk veranderd! Want... Ik ben getrouwd! Én de dag er na meteen doorgegaan naar Zweden! Het was echt fantastisch allemaal!
Op woensdag 16 maart 2016 gaven wij elkaar het jawoord. Mygod wat spannend allemaal, dat ik door alle spanning en zenuwen niet eens alles heb onthouden wat iedereen heeft gezegd ;) Maar nee het was echt heel mooi! Daarna hebben we samen de taart gesneden, foto's gemaakt en met gewoon het gezin en opa's en oma's wezen lunchen en 's avonds lekker met z'n 2en uit eten geweest. Simple but cute! Het hoeft van mij ook niet zo groots, daar zijn wij niet echt types voor ;)

En donderdag meteen door naar Zweden. Lekker met de auto die kant op via Denemarken en met de boot. We zaten net buiten het (studenten)stadje Lund in een Bed and Breakfast. En verder veel van de omgeving gezien. Gewoon even heerlijk ertussenuit. Én ookal was het in een (supergaaf) dierenpark, ik heb tenminste weer elanden gezien! Yessss!
Verder natuurlijk ook van de rust genoten die Zweden bied en geeft. En ook nog in het stadje Lund geweest. Wat ons op viel, is dat er veel gericht was op biologisch en ecologisch. Zoals eten dat je kon kopen in diverse winkeltjes (dan bedoel ik niet de supermarkt) en in een koffie tentje waar we zaten. Maar op de laatste dag kwamen we erachter dat ze bekend staan als fairtrade city. Oké duidelijk ;) Verder heb ik weer een klein beetje van de Zweedse taal kunnen bijleren, was het in het B&B ook prima te doen en hadden we daar ook een prachtig uitzicht!
En verder post ik binnenkort nog een paar leuke dingetjes die ik in Zweden heb gekocht. Zoals lekkernijen. Als dat nog niet opgegeten is... ;) Hejdå!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten