zaterdag 2 april 2016

I wish... Tag!

Deze tag kwam ik vorige week tegen en aangezien ik tags leuk vind om in te vullen... Ging dat ook met deze gebeuren! :)


Als je alles zou mogen zijn, wat zou je droombaan dan zijn?
Ik zou graag een eigen bedrijf willen, een mooie lunchroom of bakkerij in het buitenland. Of dat in combinatie met een bed and breakfast!

Als je iets van overdreven luxe zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Oh wat niet? Een mooie dure auto, of een mooie badkamer met een groot bubbelbad en een waterval douche. Of een nieuwe keuken met een supermooie bakoven voor bijvoorbeeld brood en pizza's. Of een vakantiehuisje in Scandinavië.

Als je een dagje zou mogen optrekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Dan word het met Johnny Depp als captain Jack Sparrow! Ik blijf hem zooooo geweldig vinden!
Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Ik denk gewoon ergens lekker in de bergen in de mooie natuur. Gewoon een lekker rustig plekje om heerlijk tot rust te komen!

Als je iets zou kunnen blijven eten zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Chocola! Of nouja daar word ik niet echt misselijk van, dat is eerder van ander snoepgoed.

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Onzekerheid... Gewoon dat je niet druk hoeft maken over hoe je eruit ziet, wat andere vinden van hoe en wat je allemaal doet... 

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Dan lijkt het mij gaaf om controle te hebben over de elementen!
Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privéconcert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Dan zou ik dat wel mooi hebben gevonden met Queen. Dat vind ik al van jongs af aan mooi.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Ik zou dan gewoon simpel een hond willen hebben. Maar dan wel een herdershond en dan politie trainingen doen enzo! En dan noem ik hem Rex, net als in de serie kommisar Rex :) 
Wat vond jij van deze tag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten