zaterdag 20 februari 2016

Tag 10 t/m 1!

Oké we trappen af met de eerste tag op mijn blog! Want ik blijf het erg leuk vinden om tags in de vullen en nu kwam ik deze leuke tag tegen: Tag 10 t/m 1. Benieuwd wat deze tag inhoudt? Lees dan verder!

10 dingen over mij.
- 24 jaar
- Verloofd
- Soms een beetje chaotisch
- Prettig gestoord volgens mijn moeder
- Workaholic
- Ik noem Luna een furrbaby
- Gescheiden ouders
- 1 zusje
- Gek op nagellak
- Creatief

9 dingen die ik leuk vind.
- Ergens heen gaan met mijn vriend
- Bloggen
- Leuke en creatieve dingetjes zoeken
- Uitslapen ;)
- Eten koken
- Lezen
- Met fotografie bezig zijn
- In tuinwinkels of woonwinkels inspiratie op doen
- Lekkere dingen bakken



8 dingen die ik niet leuk vind.
- Migraine :(
- Stress
-  File
- Erge nieuwsberichten
- Die druppel die steeds aan de olijfolie fles blijft zitten... 
- Geluiden horen als je 's nachts alleen thuis bent
- Van die nare berichten over (dieren)mishandeling die gedeeld worden op sociale media
- Negativiteit

7 plekken waar ik graag ben.
- Thuis in de woonkamer
- En in de slaapkamer
- In de natuur
- Bij mijn moeder thuis 
- In de auto (die brengt mij naar mooie plekken)
- In het buitenland
- Bij een goede vriend thuis

6 manieren om mijn hart te winnen.
- Wees eerlijk
- Accepteer mij zoals ik ben
- Doe niet te overdreven
- Ik hou niet van (negatieve) aandacht trekken
- Laat me veilig voelen
- Wees zoals je bent

5 plekken waar ik nog heen wil.
- Stockholm
- Oslo
- Helsinki
- Rome 
- Londen



4 personen waar ik niet zonder kan.
- Mijn vriend
- Mijn moeder
- Luna
- De pakket bezorger ;) (haha inspiratieloos)

3 lievelingsliedjes.
- Somebody to love - Queen
- Wicked game -HIM
- Ghost town - Adem Lambert

2 wensen.
- Gelukkig worden met mijn vriend
- Een gezinnetje

1 laatste woord. 
Smile!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten