vrijdag 26 februari 2016

Action shoplog

Action, je komt voor 1 ding, en je komt met een volle tas thuis... Juist dat ja. Maar gelukkig viel het deze keer wel mee. Ik kwam voor blauwe verf, maar kwam met andere verf thuis, voor een leuk DIY projectje voor in huis. Let me show you!



Schoolbordverf! Kom ik toch nog een beetje in de richting waarvoor ik kwam. Ik ga deze verf aanbrengen op de deur in de keuken, ik denk zo ongeveer 1m bij 50 cm. Gewoon voorzichtig met een verfroller, anders denk ik dat je van die rare strepen erin krijgt. En dan schiet het mij net te binnen dat ik vergeten ben krijtjes mee te nemen, haha oeps! 

De verf kost €3,95, het verfbakje incl.rollers €0,98, klein kwastje €0,45 en het rolletje afplak tape €0,59. En de krijtjes volgen nog ;)

Heb jij al eens deze verf gebruikt? En beviel het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten