vrijdag 19 februari 2016

A new begin!

Zo. Daar zit ik dan weer achter mijn laptop, opnieuw beginnen aan een blog! Maar ten eerste: welkom op mijn nieuwe blog genaamd Kattjama! 


Net zoals mijn vriend al vroeg: ''wat is nou weer kattjama?'' Kan je dat eten?'' Nee schat, niet alles kan je eten. Nou kattjama betekend kat miauw in het Zweeds. ''En hoe kom je daar nou weer op?'' Vroeg hij mij. Nou, op het moment dat ik een blognaam zocht, kwam mijn kat Luna weer vrolijk aanlopen en springt spinnend bij mij op de tafel. Purrrr purrrr. Oke kat... Iets met kat? Cat? Ja en dan? Daar zijn al zoveel blognamen mee. En toen raakte ik weer verdwaald naar een andere tabblad dat open stond: onze geboekte reis naar Zweden. Luna zoekt aandacht en miauwt een keer. Heee wacht eens even. Even opzoeken en kat miauw werd Katt jama in het Zweeds. Ja dat klinkt leuk en apart! Dus bij deze is mijn blognaam geboren :)

Ik heb al eens eerder een blog gehad, ook met het lifestyle thema, over een hobby, en een paar jaar terug met wat leuke fotografie dingetjes. Maar steeds kwam ik er niet aan toe omdat ik een drukke baan had. Met mijn hobby kwam het ook niet ver, omdat niet veel mensen dit kennen. En soms raak je in eens inspiratieloos en ja om nou zomaar iets te gaan posten omdat het moet een paar keer per week? Nee. Het moet wel leuk blijven, toch? Dus vandaar een nieuwe start!

Verder ga ik bloggen voornamelijk met het lifestyle thema zeg maar. Over mezelf, de kat natuurlijk, shoplogs, leuke artikelen, tags, misschien wat DIY, we zullen zien! Gewoon op mijn eigen manier :) Eerst nog een beetje puzzelen met de lay-out, lettertype en indeling, en dan komt het vanzelf wel goed. Maar tips zijn altijd welkom! Misschien dat het lettertype niet altijd lekker leest of de kleur van de letters zijn te verwarrend met de achtergrond, ik hoor het wel.

Word vervolgd!

4 opmerkingen: