dinsdag 23 februari 2016

Boeken waar je in MAG schrijven

Bij sommige gaan de haren al overeind staan van het idee: Schrijven in een boek?! Yup, deze heb ik eens besteld. We kennen inmiddels het ''Wreck this journal'', maar dit zijn 2 andere leuke ideeën.

Ik zat inderdaad te zoeken op ''Wreck this journal'', maar wou toch iets anders, (wie weet bestel ik trouwens deze ooit nog eens, want dat idee blijft ook tof!). En toen kwam ik uit bij ''Het bucketlist boek''.
Een erg leuk boek met toffe dingen voor een bucketlist, die ik nog niet echt heb, maar je wel leuke ideeën voor krijgt, alhoewel niet elk item haalbaar is ;) Linkje.
Je kan gewoon elk item afvinken wat je al wel gedaan hebt en bij sommige nummers kan je ook nog iets invullen, zoals de naam van iets of iemand, een datum of een verhaaltje. Zelfs soms nog een foto als bewijs, haha!

En dan het volgende boek: ''Elke dag een vraag / dagboek voor 5 jaar''. 
 Weer een totaal ander soort dagboek dan dat we kennen met je eigen verhaaltje schrijven, maar vooral de vraag hoe lang ik het vol hou om elke dag er iets in te schrijven. Linkje.
Elke dag heb je dus een andere vraag. De datum van de dag staat erbij, dus je kan niet in de war raken ;) En op elke bladzijde staat dan 20.. zodat je elk jaar de datum kan invullen.

Heb jij wel eens zulke boeken gehad? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten