maandag 23 mei 2016

Leuke DIY projectjes voor in huis!

Ondertussen werk ik nu wat minder wegens omstandigheden, maar vervelen? Echt niet! Ik heb eindelijk weer eens wat tijd voor extra leuke dingetjes op te zoeken voor in huis, of in huis de boel veranderen. Of andere leuke ideetjes opdoen en natuurlijk bloggen. Dus waar ga ik deze keer over bloggen? Over leuke DIY dingetjes die ik voor in huis heb opgezocht. Niet om alles meteen zelf te gaan maken, maar gewoon omdat het leuk is! Beter dan het weer buiten...

Allereerst deze leuke voorraad potjes! Deze kan je heel eenvoudig zelf maken! Gewoon met een leeg potje (denk aan jam-, groeten of babyvoeding potjes). Je lijmt een (speelgoed) figuurtje of diertje op, verf of spuit het in een kleur die jij wilt, en klaar! Simple but cute.
Bron: pinterest.

Een beetje vakkundigheid is hier wel nodig denk ik. Van stammetjes of dikke takken leuke waxinelicht houdertjes maken!

Nog een leuk idee van dezelfde website als het vorige ideetje, waar ik zelf ook nog duidelijk iets mee kan: voor foto's! Want ik blijf namelijk mapjes aanmaken voor foto's die ik moet afdrukken, maar het komt er maar niet van. Én het is weer een leuk idee met hout!

We blijven bezig met hout en op dezelfde website (echt wat een leuke ideeën hebben ze daar!). Dan waren we al op zoek voor een mooie lamp voor boven de eettafel, maar dit idee is echt gaaf! Ik heb altijd al iets leuks gevonden met takken als decoratie en in deze combinatie is het helemaal leuk! Maar dan vraag ik het mij nog wel af hoe het op elektronisch gebied gaat...
En dit wil ik sowieso eens maken: een plekje op je router op te bergen! Bij ons staat dat kastje maar wat met de knipperende lampjes naast de televisie kast, maar dit is een leuk idee! Wel zeg ik er wel bij dat als je een map of een boek gebruikt dat het wel een groter of ruimer iets moet zijn, want de warmte moet wel weg kunnen.

Weer een leuk idee van Pinterest: nog meer waxinelicht houdertjes! Ook deze zijn eenvoudig te maken en stap voor stap uitgelegd als je op de bron klikt.

En dit is ook een idee wat je met flessen kan doen zoals hierboven. Maar dan met tape en andere kleuren verf! Maar dit kan je op veel meer spulletjes en oppervlakten doen. Gewoon met tape afplakken en verven.Tape eraf, klaar!
Bron.  

Kijk, er zijn zoveel leuke ideeën te vinden! Dat word nog eens wat als je al deze leuke dingen ook zelf gaat maken! Wie weet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten