dinsdag 17 mei 2016

Ikea shoplog!

Ik geloof dat het alweer een tijdje geleden was dat we naar de Ikea zijn geweest. We waren toch in de buurt, dus moet kunnen toch. We zijn er afgelopen vrijdag geweest en het was deze keer er erg rustig (in Zwolle) dus deze keer lekker rustig rond gekeken en even een paar leuke dingetjes meegenomen voor in huis en voor op het balkon.

Allereerst: Een bamboe stokje. Ja een bamboe stokje. Geen idee waarom, maar ik vond het wel wat hebben, alhoewel ik ze al jaren daar zie ;) Ook het vaasje komt bij de Ikea vandaan, alleen die had ik al een tijdje.
Bamboe €0,79, vaasje €0,99.
 
Deze geurstokjes heb ik ook al eens eerder gehad. Ze hebben dezelfde geur als kaarsen die je ook in de blauwe en grijze kleur hebt, En verbazingwekkend blijf je de geur wel bijna 2 jaar ruiken!
Stokjes €1,49. 

En dan nog deze leuke lantaarntjes voor op het balkon! Nu weer hopen dat het mooie weer terug komt, want dit staat mooi knus op een trapje met bredere planken die ik op het balkon heb staan samen met wat plantjes.
€2,99 per stuk.

Volgende keer neem ik misschien weer wat meer leukere dingetjes mee en iets voor een andere leuke gelegenheid ;)

2 opmerkingen:

  1. Leuke items! Ik volg je nu op bloglovin, neem je ook gezellig een kijkje bij mij?
    Liefs!
    www.thetravelrecipe.com

    BeantwoordenVerwijderen