maandag 2 mei 2016

Balkon inspiratie.

We blijven inspiratie op doen! En het blijft ook gewoon leuk om dingen bij een ander in en om het huis te zin ;)

Dan was ik wel meer bezig voor inspiratie opdoen voor in huis, maar eigenlijk vergeet ik nog een ander leuk plekje: Het balkon! Ik kan ook niet wachten om weer lekker buiten te gaan zitten, genieten in het zonnetje, lekker weer buiten eten en gezellig kletsen tot laat in de avond met kaarsjes aan! Yes I like! Beter dan het weer dat we afgelopen week hadden... brrr!

Oke we hebben dan een vrij ruim balkon vind ik, mét gelukkig een afdakje! We hebben dan wel een loungeset staan en laatst een paar mooie bloempotten gehaald waar nu nog wat narcissen in staan. Maar nee dat is nog niet echt gezellig. Tijd voor wat inspiratie!
 
Die lampjes maken het meteen af, heel leuk! En dan die mooie
bank met dikke kussens. Dat zal Luna ook wel mooi vinden!

 
Dit vind ik ook echt gaaf! Maar of ik die stoel/bank
ooit op mijn balkon krijg...

 
Maar uit eindelijk zal ik toch gewoon lekker voor de rust kiezen!
Rustige en lichte kleuren, niet te veel planten en bloemen. Alleen
die pallet hangmat kan hier helaas niet, dan kunnen nergens
anders zitten ;)

Maar goed, een beetje inspiratie op doen kan altijd. Zo zag ik op op internet  bij de Ikea, Jysk en Intratuin al veel leuke dingetjes en spullen voorbij komen. We moeten nog wel even gaan shoppen binnenkort voor op het balkon, dus dat komt wel goed :)

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me zo gezellig om een balkonnetje te hebben! En dan versieren met lampjes en allemaal mooie planten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja precies! Ik kan ook niet wachten om er iets leuks van te gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen