vrijdag 15 april 2016

Ebay aankoopjes aangekomen.

Een tijdje terug had ik een aantal aankoopjes op Ebay gedaan. (linkje blogpost) Maar tot mijn verbazing... viel alles deze keer echt tegen! Erg jammer. De tas in een verkeerde kleur geleverd, telefoonhoesje voor een ander model telefoon gekregen en de bumper nooit ontvangen... Het enige wat ik wel goed ontvangen heb, zijn de piercings:
Het zilveren bolletje is iets groter dan de blauwe, maar verder zijn ze wel mooi vind ik. Voordat ik ze in deed, heb ik ze wel eens schoon gemaakt met sterilon dethol. Verder geen last van of irritatie. Gelukkig maar, want dat was de grootste gok.

En verder is het helaas. Ik had gehoopt meer te kunnen posten, maar helaas. Volgende keer beter!

2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend, maar met sites als ebay zit er soms een misser tussen. Gelukkig is deze wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, een misser kan je hebben, maar nu zoveel... ;) Beetje jammer. Maar inderdaad gelukkig maakt deze wel weer wat goed :)

      Verwijderen